للمتابعة اضغط هنا

قرض التعليم من “التجاري الدولي” .. مستقبلك بين إيديك

0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف
تابعنا علي تليجرام

 

 

حبايبنا الطموحين اللي بيحلموا بمستقبل مشرق.. التعليم هو المفتاح اللي بيفتحلكوا كل الأبواب.. وعلشان تحققوا أحلامكم الدراسية من غير ما تقلقوا ولا تشغلوا بالكم بالمصاريف وأقساط المدارس والجامعات..  البنك التجاري الدولي cib  جايبلكم الحل الأمثل “قرض التعليم” اللى بيقدمه  سcib  i, الفرصة اللي بتدوروا عليها عشان تكملوا دراستكم في أي مكان في العالم وتحققوا كل اللي نفسكم فيه

 

البنك التجارى الدولى من اكتر البنوك المهتمة بالأجيال الجديدة وبتقديم مستوى تعليمي متميز وعشان كده البنك بيوفر برامج تمويل ممتازة للطلاب وأولياء الأمور

طب إيه هي تفاصيل قرض التعليم من البنك التجاري الدولي؟

فيه حجات كتير بتميز قرض التعليم فى cib عن غيره من باقي البنوك زي مبلغ القرض واللى مش هيخليك  تقلق تاني على المصاريف لأن قيمة القرض بتوصل لـ 9 مليون جنيه! يعني تقدر تمول أي دراسة، من الابتدائي لحد الدكتوراه، سواء في مصر أو بره.. كمان فترة السداد: عايز تسدد القرض على كذا سنة؟ مفيش مشكلة! سي آي بي بيديك فترة سداد مرنة تصل لـ 8 سنين عشان تسدد القرض براحتك من غير ضغط… مش بس كده سعر عائد منافس عشان تكون مطمن على ميزانيتك، سي آي بي بيقدملك سعر عائد منافس في السوق، يعني هتدفع أقل فائدة. معإجراءات سهلة وسريعة يعني لو  مش عايز تستنى كتير؟ مع سي آي بي، هتاخد الموافقة على القرض بسرعة، وهتبدأ دراستك في أسرع وقت.

cib بيوفر كمان مرونة في الاستخدام يعني مش بس هتقدر تمول مصاريف الدراسة، ده كمان هتقدر تستخدم القرض في مصاريف السفر والإقامة والكتب والمصاريف اليومية.

طب ايه الأوراق المطلوبة للتقديم على قرض التعليم فى البنك التجاري الدولي؟

 

" عشان تقدم طلب قرض التعليم، كل اللي عليك هو تجهيز كام ورقة بسيطة زي بطاقة الرقم القومي عشان تثبت هويتك وكشف حساب بنكي عشان نشوف وضعك المالي وخطاب مرتب أو 3 كشوف راتب لو كنت موظف وسجل تجاري وكشف حساب لو كنت صاحب عمل.

طب ايه اللى بيميز  سي آي بي يخليك تختراه عن اى بنك تاني ؟

"سي آي بي مش بس بنك، ده بيتك اللي بيشجعك على تحقيق أحلامك لما تختار سي آي بي، هتلاقي فريق عمل متخصص مستعدين يساعدوك في كل خطوة، ويجاوبوا على كل أسئلتك وخدمة عملاء متميزة هتلاقي كل الدعم اللي محتاجه طول الوقت وثقة متبادلة سي آي بي بيثق فيك، وهيساعدك على تحقيق أهدافك.

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق