للمتابعة اضغط هنا

أول تعليق من "قصر الكبابجي" على تصريحات صبحي كابر وأزمة بيع المطعم

0 تعليق ارسل طباعة تبليغ حذف
تابعنا علي تليجرام
أخبار

الأحد 06/أكتوبر/2024 - 03:55 م 10/6/2024 3:55:16 PM

الرئيس نيوز
طباعة

كتبت الصفحة الرسمية لمطعم قصر الكبابجي، توضيحا لما تم تداوله خلال الساعات الماضية عن بيع مطعم صبحي كابر.

3978eed11b.jpg

وقالت في منشورها: "مساء الخير طبعا كلنا مصدومين للي حصل لعلم كبير جدا من أعلام الشغلانة، ويمكن واحد من أهم رواد المطبخ المصري حديثا وهوالغني عن التعريف المعلم صبحي كابر".

وأضاف المنشور: “بدون الدخول في تفاصيل كتير لأن المعلم صبحي طلع، وقال كل حاجة بنفسه ولكن البعض يريد بشكل أو بآخر يحط اسم قصر الكبابجي في جملة مفيدة لأغراض لا يعلمها إلا الله عشان نكون سبب ضرر أو أذى لأي شخص كان، ويشهد الله أننا عمرنا ما عملنا ولا هنعمل ده.. لا يا جماعة، مش احنا المطعم الشهير اللي يقصده المعلم صبحي، بكل صراحة ووضوح وبدون تحوير، لا مش احنا، احنا بعيد جدا عن الموضوع ده ويمكن إحنا المكان الوحيد اللي دعمنا منافسينا مرة واتنين وتلاتة هنا على الصفحة، واللي متابعنا عارف كويس فـ  ليه طيب نلاقي ردود الأفعال عكسية؟!”.

وأضاف قصر الكبابجي: "على العموم مفيش أي هدف من البوست ده غير دعم المعلم صبحي كبيرنا واللي سبقنا في المجال بكتير ومحاولة لإخماد نار إشاعة ملهاش لازمة هتحطنا في مكان البيزنس مان الشرير بتاع المسلسلات اللي بيصحى الصبح يشرب سيجار كبير وهو لابس الروب على البدلة ويشوف هيأذي كام واحد النهاردة، كفاية دراما أرجوكم".

 

إخترنا لك

أخبار ذات صلة

0 تعليق